tisdag 27 mars 2012

Att vi aldrig lär oss

Gick igenom H&M och såg detta
spektakel hänga och bara vänta på att någon omedveten stackare skulle göra ett av sina livs många felköp.

Och historien upprepar sig, igen. Det har ju aldrig varit snyggt med nätbrynja.
Ja, jag har ägt en men jag lovar att inte ens jag kunde bära upp den med ens ett litet uns utav värdighet.
Och toppen! Jag kastades förvisso bakåt i tiden när jag såg Impuls-loggan. Kul. Men det stannar också där. Kul. Inget mer. Gå vidare. Köp ej.
Den brud som möjligtvis skulle kunna bära upp den lilla tygbiten är förmodligen undernärd och får varken äga ett Electronkort eller sparka boll i en klubb utan målsmans underskrift.
Sen får folk givetvis ha på sig precis vad som helst utan att be om lov, det blir ju bara roligare för omgivningen då.

But I'm just say'n...

Att vi aldrig lär oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar