torsdag 22 mars 2012

Lite löpardetaljer


Jag erkänner. Jag kutar inte runt bara för att det är så otroligt kul hela tiden. För det är inte kul hela tiden. Ibland är det mest jobbigt faktiskt.
Men. Jag kutar också därför att jag gillar mat. Och om jag kutar lite till kan jag äta lite till. Enkel matte, eller hur. Sen räknar jag inte kalorier och jag noterar aldrig hur mycket kalorier jag förbrukar under ett pass. Men denna gången noterade jag att det var endast 2 siffror där det alltid brukar stå något 3 eller 4 siffrigt om man varit ute ett tag. Mitt pulsband är ju helt galopperande knasigt. 14 km blev det idag, snittade 4.50 fart. Det är hyfsat snabbt för denna dam men det gick tydligen endast åt 51 kalorier.... Ingen extra riskaka idag inte!
Nu måste jag tydligen köpa nya skor. För det måste man om man får ett mail från Wiggle och de säger att min 22procentiga rabatt bara gäller 7 dagar till.
Eller hur? Enkel matte här med.
Någon som vill beställa något, inboxa mig.

En annan detalj på ämnet bajsnödig fast en annan bajsnödighet.
Jag reggar min träning på Jogg.se
Där såg jag denna fantastiska tråd som någon har startat. Mäniskor är ju helt enkelt bara för underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar